Acquisitie - Automobiel - Branding - Custom Magazine - Loyalty

Het “Proef Zweden” magazine van Volvo: de sensatie van Zweden in je brievenbus.

30/09/2014

Volvo1

De nieuwste campagne van Volvo in Nederland wil de link tussen Volvo en Zweden verstevigen en nieuw leven inblazen. Want Zweden is niet alleen het land van ongerepte natuur, meren, bossen en modern design, het is natuurlijk ook de thuisbasis van Volvo.

Met een televisiecampagne wordt de verbondenheid tussen Zweden en Volvo duidelijk beklemtoond. Een activerende radiocampagne wordt ingezet om mensen warm te maken voor een proefritje.

De brievenbus als “awareness-booster”

Met een exclusief Volvo magazine in de brievenbus van meer dan 700.000 klanten en prospects, wordt de above the line awareness televisiecampagne ook below the line doorgetrokken. Het stijlvolle magazine brengt Zweedse sfeerbeelden en artikels over de modellen en toekomst van Volvo.

Alle media leiden uiteindelijk naar de website www.proefzweden.nl, waar je een proefrit kan aanvragen en kans maken op een rondreis door Zweden.

volvo2

Marinka Bollens
Marinka Bollens

Gerelateerde Cases:

5 automotive mailings met succes als eindbestemming!

...
Lees verder

Wanneer Colora en The Fat Lady samen aan het schilderen slaan

...
Lees verder

83% more brand recall than traditional promotional merchandise

...
Lees verder
Al onze Cases