Acquisitie - Branding - Cultuur - Direct Mail

Een booklet met bobbeleffect

23/08/2017

Theater Orpheus in Apeldoorn behoort tot één van de vijf grootste theaters van Nederland en biedt een gevarieerd aanbod in optredens. Om het aanbod te presenteren en de kaartverkoop te stimuleren, koos Theater Orpheus en BooQi Media Solutions voor een Direct Mailing oplossing.

 

Uitdaging:

De veelzijdige agenda aantrekkelijk presenteren om de kaartverkoop te stimuleren.

 

 

Oplossing:

De primaire doelgroep van het theater, de inwoners van Apeldoorn, bereiken we met een gepersonaliseerde Direct Mailing met daarin een booklet met bobbeleffect van BooQi. De Direct Mailing zorgde voor een attentiewaarde van 81 procent, vergeleken met de standaard 48 procent (bron: PostNL).

 

http://www.booqi.com/be/

Avatar
Guest Blogger

Gerelateerde Cases:

Penguin Books laat met een verbluffende campagne de unieke kracht van papier zien

...
Lees verder

Iziko Natural History Museum – Fossil Biscuits

...
Lees verder

Adobe beïnvloedt succesvol influencers en wint hiermee de DMA Echo Award 2017 voor Direct Mail

...
Lees verder
Al onze Cases